10 sanningar - tro det eller ej!

♥ Jag har varit kock i TV (lagat palt).

♥ Jag har tagit en springnota i Bryssel.

♥ Jag älskar att äta surströmming - men tål inte lukten av just surströmming (hur det nu går ihop).

♥ Jag har promenerat i en snöstorm endast iförd en bikini och en toppluva.

♥ Jag "hoppar" ner i sängen då jag är själv hemma, då jag efter att ha sett en skräckis någon gång i min ungdom fått för mig att det ligger någon under min säng med en skalpell och väntar på att få skära av min hälsena...

♥ Jag som aldrig skulle föda barn gör mer än gärna om det om resultatet blir lika underbart som Luran!


♥ Jag älskar allt som går fort: bil, båt, skoter... dock ej karlar ;-P

♥ Jag är allergisk men har ändå hund.

♥ Jag är pedant ut i fingerspetsarna, men vovven och Luran har gjort att jag motvilligt börjat trivas med mina dammråttor, dvs jag är hellre med familjen än städar...

♥ Jag tål det mesta personligen, men kommer det till nära och kära är jag väldigt blödig.

Den här utmaningen tog jag hos Bea! Så nu utmanar jag er - sätt igång med en egen lista!




Fia säger

Ha, ha minns när du åkte båt å gjorde palt... du är för kul du!

2008-08-19 @ 13:54:07
Faster S säger

He he, ja man ska göra mycke galet här i livet.. =P

2008-08-19 @ 16:35:18
Linda säger

♥ Jag "hoppar" ner i sängen då jag är själv hemma, då jag efter att ha sett en skräckis någon gång i min ungdom fått för mig att det ligger någon under min säng med en skalpell och väntar på att få skära av min hälsena...



Jag har nog oxå sett den filmen, för jag gör samma sak. ;)



Å den där palthistorian den minns vi nog ;)

2008-08-21 @ 11:12:33
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: