100 snabba!

1) Namn: Les
2) Kön: Kvinna
3) Bor: Dorotea
4) Läggning: Hetero
5) Personlighet: Bestämd


6) Relation nu: Ja, lyckligt gift
7) Gamla relationer: Ja
8) Oskuld eller ej: Vad tror ni?! Luran var ingen jungfufödsel direkt...
9) Kyssa eller krama:  Varför välja om man kan få båda?
10) Bäst med din relation: Att vi har så roligt tillsammans


11) Musiksmak: Det mesta, lyssnar på Takida nu
12) Värsta musiken: Sån som är falsk
13) Bästa banden/musikern: Takida för tillfället
14) Sweden Rock eller Hultfred: SR om jag måste åka på någon av dem
15) Instrument du spelar: Blockfljöjt!
16) Klädsmak: Sådant jag trivs i
17) Var handlar du: Där jag finner sådant jag gillar
18) Converse: Njet
19) Sminkprodukter: Body shop, Makeupstore och Mary Key
20) Kläder idag: Baggy jeans och grå top

21) Favoritfilm: Leon och Harry Pottrarna
22) Favoritserie:  SCI
23) Bästa skådisen: Samuel L Jackson
24) Bästa effekten: ?
25) Roligaste filmen: Ice Age 1 och 2


26) Spelstil: Allt eller inget!
27) Bästa spelet: Yatzy
28) Du har konsoler: Ja, under mina hyllor ;-P
29) Bästa 'datamaten': Inget, tagentbordet blir så kletigt/smuligt
30) Bästa hemsidan: Måste vara någon inredningssida...


31) Mitt rum: Är där jag känner ro
32) Färger på väggarna: Ljusa, gärna vita
33) Färger på golvet: Träfärgat
34) Färger på taket: Vitt
35) Roligaste saken i ditt rum: Min lilla Lura


36) Min familj: Luran, Mannen och Vovven
37) Syskon: Bäste bror
38) Bästa släktingen: Mormor.
39) Antal begravningar du vart på: Fem
40) Antal bröllop du vart på: Två


41) Favoritmat: Sushi
42) Favoritdricka: Cocacola Ligth, rött vin
43) Favoritgodis: Choklad
44) Äckligaste maten: Jansons frestelse
45) Äckligaste drickat: Bäverhojt


46) Sverige: Hemma
47) Tyskland: Jaktgäster som dyker upp på hösten
48) Italien: Pasta
49) Frankrike: Vin
50) England: Åker dit i november
51) USA: Big
52) Japan: Sushi
53) Indien: Kastmärken och magra kossor
54) Finland: Bastu och mumintroll
55) Australien: Stora barriär revet, där ska jag dyka innan jag dör...


56) Din hemstad: Byn
57) Tycker du om den: Självklart!
58) Stockholm: Trevligt i lagom dos
59) Göteborg: Avenyn och Liseberg
60) Kiruna: Gruvan
61) Malmö: Turning torso
62) Kalmar: Gott gotti gott gott
63) Jönköping: Skogsstyrelsen
64) Östersund: Yran och storsjöodjuret
65) Haparanda: Det nordligaste IKEA:t


66) Mobilabonemang: Telia.
67) Antal skickade SMS: -
68) Antal skickade MMS: -
69) Antal samtalstimmar: -
70) Senaste SMSaren/samtalaren: Mannen


71) Senaste maten: Bakad potatis
72) Senaste drycken: Vatten
73) Senaste filmen: Svensk älgjakt 1-3
74) Senaste personen du pratade med: Mannen
75) Senaste MSN-kontakten: Svärmor?
76) Lasange eller pizza: Lasagne
77) Köra bil eller bli skjutsad: Beror på bilen
78) Kärlek eller vänskap: Både och
79) Död eller levande: Levande
80) Mejl eller brev: Mejl, med ett besked jag väntat på allt för länge...


81) Favoritdjur: Hund.
82) Religion: Barnatro
83) Frisyr: Långhårig
84) Bästa transportmedlet: Bil
85) Sämsta transportmedlet: Enhjuling


86) Bästa vännen: Mannen
87) Mobbing: Ohyggligt hemskt
88) Vandalism: Onödigt
89) Skolan: Kul tid!
90) Bästa läraren: Bång


91) Vad är klockan nu: 22.08
92) Vad heter du i mellannamn: Linnea
93) Vad tror folk om dej: vet inte, och vill inte heller veta
94) Stämmer det: -
95) Dagens planer: Få Luris att sova, sedan smyga ned och fixa i matkällaren
96) Dagens kärlek: Luran
97) Dagens hatobjekt: Vovven som käkat bajs från dyngkasen :-(


98) Var det här kul o göra: Nja
99) Hur lång tid tog det o göra: Tja, lite för länge
100) Ska du göra om den här igen: En gång räcker nog :-)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: