3 att välja emellan - vilken?

Ja, så har man varit hos optikern och kollat upp synen, och som jag misstänkte hade den förändrats till det sämre. Det om något är ju en ursäkt att köpa nya glasögon, men frågan är då vilka bågar man ska ha?! Hade en hel bunt inne i butiken som jag kunde tänka mig, men bantade ner det till tre stycken som jag lånat hem för att i lugn och ro pröva dem. Svägerskan och mannen ska dessutom få säga sitt. Jag tror det lutar åt de rosa PEAK... eller nja, de svarta med genombrutet mönster var rätt coola... men de bruna med konturerna av "hällristnings renar" var grymt sköna... HJÄLP! Kommer aldrig att kunna reda ut vilka som passar bäst. Ska ta och beställa linser på lensway.com medan jag grubblar vidare...





Karin säger

Ta de rosa, rosa kan aldrig bli fel!!!

2008-08-11 @ 16:32:14
Faster S säger

Peak?! Dom kan inte vara annat än snygg =)

2008-08-11 @ 17:36:45
Faster A säger

Dom lät snygga alla tre!! Måste oxså titta på nya ögon=)

2008-08-11 @ 17:50:42
skogstokig säger

Gråhundarna har generellt bättre rovviltsskärpa än jämnthundar, dock marginell. Björntestet blev inställt pga regn, uppstoppningen för 30 000 kr var inte värd ett försök i regnet. Däremot så lovade han att återkomma i vår, och då är min lilla valp nog gammal för att testas istället...

2008-08-12 @ 07:38:00
URL: http://skogstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: