Banan gjorde susen!

En banan i morgon smoothien gjorde susen, nu blev den faktiskt oförskämt god :-) Mamma/mormor har droppat in med ett par panelgardiner och några mattor, perfekt - för då fick jag en anledning att koka kaffe! (Är dålig på att koka kaffe när jag är själv, varför vet jag inte, för jag är en riktig kaffemaja...) En tur på affären och en promenad är väl vad som närmast står på dagordningen, sedan får vi se om städlusten slår till igen.


Foto: Privat

Luran ser på morgon TV :-)


Foto: Privat

Verkar vara något kul på, kanske skrattar hon åt Bengt Fs vintips och snapsvisor?!

Förresten Luran säger mamma nu! Eller ja, nästan... Ma ma ma ma ma ma ma ma na ma na na ma - med lite god vilja tycker jag att man kan säga att hon säger mamma då, visst?! ;-)



Kia säger

Klart att hon säger mamma! Elina kör samma här hemma. Maaaamama låter det! Så sött! Även baba har kommit, pappa säger Micke att hon säger! ;)

Roligt när de händer saker! :)

2008-08-22 @ 11:22:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Jenny och Dakira säger

Ja absolut att jag kan skiva lite om rasen, det är fler som ha velat det jag har bar inte haft tid. Jag ska bort i helgen så jag skriver på Söndag.



Men kan avslöja att det är en väldigt rolig ras. Hon är bara ca 6 månader ännu men jag har inte tråkigt en sekund med henne. :) Just nu är hon ca 60 hög och vägen 28 kg så vi får se när hon har växt klart :)



Tränar du mycket med din hund och vad? Just nu lär vi oss allt mellan himmel och jord:)



Kolla bloggen på Söndag då har jag uppdat.



Ha de gott!!



//Jenny och Dakira

2008-08-22 @ 11:51:04
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/
Tjohalias blogg om inredning säger

Nåå så söt!



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

2008-08-22 @ 13:09:43
URL: http://tjohalia.se
Faster A säger

Helt klar att det är Mamma hon säger"fniss"

2008-08-22 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: