Björnjakt

I dag drog jakten på björn igång. 24 st får fällas i Västerbotten...
Och hela 70 i Jämtland, vilket gör att det kanske inte är fullskjutet
när älgjakten väl drar igång :-)


Foto: Wikipedia

Hur många fälls första dagen tro?



Linda säger

Ja jag tror jag ska gå ut en sväng bakom huset. Pang där föll åtminstone en... Oj det var kanske önsketänkande.



Jag hoppas dom lyckas bra i helgen gubbarna när dom ska jaga björn med björnjägarn Rasmus. Själv är jag nog lite för rädd måste jag erkänna så jag är inte med.

2008-08-21 @ 10:49:36
URL: http://lertorp.blogg.se/
Emma säger

Mille brukar ringa något telefonnummer för att höra om det skjutits någon björn. Tror han har ringt detta nummer några gånger idag ;-)



Jäklar vad du är duktig på att inreda & pyssla, blev kanonfint! Själv är jag ingen pyssel-tjej så jag måste köpa allt "färdigt". Hehe.



Hur gammal är er lilla brud nu? Har för mig att hon föddes nu nångång i vintras :-)

2008-08-21 @ 23:59:09
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: