Blocket!

Jag är lite blocket beroende och hittade just denna asroliga annons när jag kollade igenom möbelannonserna!

Sängen ska ut


Säljes av Mats Persson. Insänd 22 aug 18:21. Ta bort, ändra, förnya


  
 
 

Pris: 250:- Typ: Säng & Sovrum Helsingborg: Visa var

Frun ska göra om i sovrummet IGEN eftersom sängramen inte passar in längre. Den är klädd i vitt tyg, kommer från Ikea och den samlar en massa damm och katthår efter våra två katter. (Jag påpekade detta vid inköp, men vad vet jag om inredning.) Efter en tvätt av tygeländet runt stommen så krympte det och man får ta i så man får skitsmak i munnen för att det ska passa. (Och det gör det ej ändå) Man kan stå ut med det tycker jag, men igen, vad vet jag?????? Nu ska eländet ut (sängramen alltså, inte frun) och jag kan tänka mig att skänka bort eländet (igen, sängramen inte frun) Det är bara ramen som ska ut, ej skjutbanorna (madrasserna).Allt tyg är nytvättat. Eller bytes mot något kul. (OBS Ingen fru. DET RÄCKER MED DEN JAG HAR)



Carol säger

Haha den var rolig.. :-D Det finns nästan hur många roliga annonser som helst bara man orkar titta igenom dem.. Du föresten! Gå in och kika på "Bestofblocket.se" om du inte varit in där.. :-P

2008-08-23 @ 09:04:54
Linda säger

Såg den där med. Den var hur rolig som helst.

2008-08-23 @ 09:18:19
URL: http://lertorp.blogg.se/
Faster A säger

Hahha deb var rolig=)

2008-08-23 @ 10:22:41
madelene Östman säger

men haha, de va nog frun han ville bli av med egentligen:-) Puuss på er

2008-08-24 @ 07:56:20
URL: http://madagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: