Dagbädd

Jag har surfat runt och letat snygga, men framförallt billiga, dagbäddsalternativ till gillestugan som ska bli ett gästrum i framtiden. Jag är ute efter en dagbädd liknande den nedan...



Och jag har hittat två alternativ som är något så när inom ramen för budgeten.



Alternativ 1 är den ovan fast i VITT, finns hos MIO för 1290 kr

Alternativ 2 är den nedan, finns hos IKEA för 1395 kr

Och jag tror det lutar åt alternativ 1, men jag ska ta och kolla Blocket först och se om det finns några fynd där innan jag bestämmer mig. Eller finns det någon som har något annat bra tips?




Mirja P säger

Trevlig blogg! Gå in på allinredning.se så får du fram olika alternativ på dagbäddar... Ett litet tips från mig!

2008-08-07 @ 17:48:56
Söt som socker säger

Ellos har en snygg variant som liknar den på bilden som du är ute efter. Snygg matkällare btw ;-)

2008-08-07 @ 17:50:50
Les säger

Tack för tipsen!Snacka om snabb respons - internet är en otrolig uppfinning...

2008-08-07 @ 17:52:53
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: