Dagens bästa...

...stod svägerskan C för när hon levererade min efterlängtade trappstegshylla. Den kommer att bli perfekt i TV rummet när vi väl tar bort Lurans resesäng, men i vinter tror jag den får stå i sovrummet. En sådan där steghylla kan man ju ha nästan överallt - perfekt! Hade tänkt ha den i stugan, men den var för snygg så den blir nog kvar här hemma. Måste nog ta och höststäda sovrummet i morgon... Dessutom har jag ju ett paket från jotex som ligger och väntar på mig med en massa kul inredningssaker :-) Och OM Ninuz beger sig på INDISKA kanske hon förbarmar sig och köper en vit lykta åt mig som jag bloggat om tidigare? ♥


Foto: Privat



Ninuz säger

Nästa torsdag far jag på dollar i lycksele då vi ska göra Ul. Så då ska jag spana. Och absolut att jag köper en lykta åt dig om dom finns inne. Måste bara komma ihåg att gå in och kolla oxå :p Ska köpa doft påsar oxå! Man kan inte få för många av dom!

2008-08-21 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: