Deppig vovve...

Ja, husets hund ligger i sin korg och deppar idag. Han är nämligen inget större fan av regnigt väder. Jag tror att han tror att han är gjord av socker och skulle smälta om han tvingades vara ute för länge i det regniga vädret. Hade jag varit nog teknisk skulle jag ha tagit och lagt upp en film på honom när jag släpper ut honom från vår altan för att han ska få kissa... Det ser helfestligt ut :-) En snabbare pinkning får man leta efter! (Till skillnad mot "vanliga" dagar då han ska kissa på vårt lilla pilträd, bakom busken, mot gränsen till grannens tomt...osv) Tror jag ska muntra upp honom med ett ben!



Kom just på att vår lilla dregelfis/skibby/dobby (kärt barn har många namn) fyller 3 år på fredag! Ska nog ta och göra en köttbullsfrukost åt honom då :-) Tänk bara om vi kunnat träffa hans bror och goa matte Å för en kopp te och en busstund... Saknar er! ♥






Faster A säger

Men han är ju söt som socker =)

2008-08-11 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: