En storlek större...

... har vår lilla Lura blivit! Så nu kan hon börja ha ytterligare lite av alla de fina kläder hon fått av våra nära och kära. ♥


Visst är hon charmig i sin "fem myror är fler än fyra elefanter" body?


Foton: Privat

Luran är på sitt allra soligaste humör för tillfället, själv känner jag mig sänkt... Jag har halv ont i halsen och känner mig allmänt trött och hängig. Tror jag behöver en stadig frukost och en varm kopp te för att komma på banan. Har tusen saker att göra idag, men jag tror jag skippar dem alla och myser med Luran och Mannen istället. (Men känner jag mig själv rätt kommer jag att fortsätta pilla i källartrappen, en spacklings omgång skulle ju behövas...)






Carol säger

Klart Luris är på finhumöret, det är hon ju (nästan) alltid.. :-) Saknar! Ha en bra dag!! Kram från moster Carol

2008-08-08 @ 09:51:36
Faster A säger

Fasters piga är den finast tjejen som finns!! =) EN stor kram till er alla

2008-08-09 @ 10:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: