GOD morgon...

...Ja, idag blir det en god start på dagen i egenskap av en lyxfrukost. Nu tror ni kanske att jag ska äta en lyxig smoothie, eller grova smörgåsar med sallad, salami och brie och till detta en stor kopp kaffe, eller varför inte nygräddade scones och te? Men, NEJ! Idag ska jag verkligen lyxa och avnjuta detta till frukost:

"Köttbuljong av gris- och kalvkött, griskött, bindväv från gris, kalvkött 5%, koksalt och kryddor + lite konserveringsmedel typ E250 och antioxidantmedel"


Viss blir ni sugna?! ;-)

Vad är det då för gott...



Jo - kalvsylta och Coca Cola ligth! Mums! Visst blir du frestad Faster S?
Ska snabba mig att avnjuta det hela nu innan Anna Skipper sparkar in min dörr och drar ut mig i håret och tvingar mig göra sit ups...



JB säger

Näää, skulle hon det???



i så fall kanske jag borde klä på mig inan hon dycker upp



;-)

2008-08-10 @ 09:43:02
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Faster S säger

Den lyxigaste frukost ja någonsin sett! DE bor nog en liten sylta i mitt kylskåp oxå =P

2008-08-10 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: