Guten Morgen!

Ahhh... är så härligt att vakna 05.50 en lördagsmorgon - NOT! Jag måste nog lära min lilla Lura klockan, för mamma behöver sin skönhetssömn ;-) Men jag ska väl inte klaga, lilla busungen somnade faktiskt om efter att ha legat och bubblat och bitit sig i tårna en stund. Så vi är rätt nyss uppstigna, jag har bara hunnit lasta i mig lite gröt och bänka mig med datorn i knäet i min mysiga soffhörna. Mannen har redan åkt för att hämta skyliften till taket och vindskivorna, vilket förhoppningsvis innebär att vi har eftermiddagen ledig för lek och skoj... Kanske blir det lerduveskytte?!




Kia säger

skratt Elina har oxå börjat bli en morgonpigg tjej. Vi var oxå vakna den tiden. Jag var sååå trött. Men man får skylla sig själv när man inte kommer i säng i normal tid.

Kram

2008-08-09 @ 12:53:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: