Helgens planer...

... är framförallt att få upp vindskivorna på kåken!

... men också att hinna övningsskjuta lite - något både mannen och jag behöver göra. Skulle vilja ha tag på en björntavla också, i fjol var de slutsålda och i år har vi inte orkat göra någon ansats... så det får räcka med övning på älg.

... fixa matta till stugan.

... bestämma vilken kamin som ska inhandlas.

Vilka planer har ni?



Nyfikna tanten säger

Akta dig för björnen ;-) Se till att ha korv i säcken när det blir jakttider... kul att du knackar blogg!

2008-08-08 @ 16:03:37
Carro säger

...jodå min lille han e söööt han ...riktigt goosig..

Han är 6 månader faktiskt så våra barn e jämngamla då..

2008-08-08 @ 18:24:42
URL: http://carroliinis.blogg.se/
Carro säger

....förresten såg jag att du var från Dorotea..

Min pappa var norrlänning så jag har tillbringat många av mina somrar i Storbäck som tillhör Dorotea kommun....

Dorotea var vi ibland och handlade i.....

2008-08-08 @ 18:27:42
URL: http://carroliinis.blogg.se/
Carol säger

Kom till oss och skut lerduvor vetja?! :-) Nu har ju luris inte bara ett par hörselkopor så det går nog bra. :-9 Nu måste jag skynda mig in i duschen och ner och jobba.. Kanske vi hörs då? kram kram

2008-08-09 @ 08:06:26
Faster A säger

Vi ska försöka få nån rdning på Bro/ altan i helgen !! Ska börja att måla panelen till taket i dag!! Hoppas att ni får en bra helg !! kram från oss i gafsele

2008-08-09 @ 09:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: