Jag har blivit av med oskulden!

Ja, nu har jag blivit av med tradera oskulden :-) Har länge varit skeptisk, men tänkte att jag ska ge det ett försök. För kanske kan man fynda. Ligger iaf bra till på en auktion just nu + att jag "vunnit" en. Men jag ropar inte hej förrän paketet har landat i min brevlåda...

Och murgrönan jag köpte, vad tänkte jag på?! Den är ju mega stor, så inte tusan rymms den i kronan :-( Så jag vete katten vart jag ska förvara den... den ser för övrigt ut som en "risbuske". Aja, det är väl kanske dagens inlandsproblem!



Erika P säger

Jag har handlat på tradera många gånger och aldrig att jag blivit missnöjd med en vara eller "blåst" på pengar, så du behöver nog inte oroa dig.Handla på!

2008-08-29 @ 17:49:08
Nina säger

Blev de en mössa eller va blev de för fynd? Tänk att nu är du oxå invigd. Haha! Tur jag ingen dator har! Ha en trevlig kväll

2008-08-29 @ 18:08:54
Les säger

Får hoppas på samma tur som du Erika!

Stämmer bra Ninuz, en svart svea mössa bör dimpa ned i min låda till veckan :-) Trevlig kväll/helg själv!

2008-08-29 @ 18:34:45
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: