Kalas!

Jag kommer aldrig att titta åt ett blåbär mer. Blev ett visst missförstånd, jag trodde att jag beställt 20 liter, men det blev som sagt 20 kg blåbär - och det är mycket att rensa törs jag lova... Tror aldrig jag får bort den blå färgen från mina händer igen! Men blåbärspajen som jag bjöd grannarna på var ändå rätt ok. :-) Jag var på trevligt 25-års kalas i fredags och idag har vi varit och firat bästebror som egentligen fyller i morgon. Dessutom håller vi på och planerar ett 50 års kalas till slutet av månaden. Så mycket tårta å kalas blir det!


Foto: Privat

Dagen till ära har Luran "Morbror" tröjan på sig!



Malin säger

fint foto!

min sambo var ute och plockade blåbär en hel eftermiddag, men när vi höll på att rensa upptäckte vi att han fått med sig en hel jäkla kokong med spindelungar som bara exploderade och små äckliga svarta spindlar sprang åt alla håll..... så i panik snörde jag ut hela hinken han slavat ihop...

så det blev inga blåbär.....

Njut av dem när de är rensade iallafall ;-D

kram

2008-08-18 @ 00:05:10
URL: http://barnlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: