Les trendspanar...

... ja, efter att ha gjort en icket helt vetenskapligt säkerställd undersökning kan jag konstatera att det "hetaste" i höst tydligen är kuddar och mattor gjorda av sådant där flossigt badrumsmatte tyg och metallic i olika former - allt ifrån stearinljus till porslin ska ha olika klara metallic färger. Dessutom får tapeten gärna se ut som om den är handbroderad!





Tillsammans utgör det hela en ryslig blandning, men var för sig och i rätt sammanhang är samtliga saker kanske inte så dumma... Min favorit är dock tapeten med de "blå korsstygnen".  Är detta något ni skulle kunna tänka er?



Siiv säger

Ha, nu vet jag vad jag ska gör med mina badrumsmattor! :-) Söt tös du har. Ha en trevlig dag!

2008-08-09 @ 11:18:40
Jenny säger

skitsnygg :)

2008-08-18 @ 23:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: