En busig Luris!





Snacka om små söta fötter! Tänk att de kommer att bli så läskiga sedan... (har nämligen skräck/avsmak för nakna fötter på vuxna människor, särskilt på karlar som har håriga tår.)



Sofi H säger

Jag är nu inne på min 6 dag utan snus och just nu känns det galet bra.

Har varit ett monster, ett riktigt jäkla monster vissa dagar och humöret svänger på två röda fortfarande.

De första dagarna hade jag hjärtklappning och någon form av panik dök upp titt som tätt.. Men just nu känns det bra :) Det värsta av allt är dock att jag ätit GODIS, jag som inte äter godis! så i morgon börjar allvaret på nytt, inget godis! ;)

fortsätt kämpa damen! det här klarar väl vi? :-)

2008-08-03 @ 12:14:42
URL: http://sofih.blogg.se/
Faster S säger

Hon är jhu så söt så man skull jhu kunna äta upp hon!

2008-08-03 @ 17:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: