Mys!

Mor och far fick dunder mycket abbore igår, så jag önskade mig kokt abbore till middag - och det var SÅ gott (dessutom är väl kokt fisk nyttigt?!) Synd bara att den var så insaltad så att Luran inte kunde smaka, men hon åt kalops och en burk mangopuré med god aptit  istället. Jag och svägerskan passade på att planera det sista till 50 års kalaset, så på onsdag bär det av till dollars och bunkra upp med lite smått och gott. Dollars oparfymerade tvättservetter för barn är till exempel något som jag brukar bunkra upp med jämna mellanrum. Nej, nu ska jag ta och göra som resten av familjen, mysa ner mig och vila ögonlocken. Luran snarkar, Dobby drömmer och mannen andas tungt i soffhörnan... Kanske blir det en film sedan, om vi orkar!




Faster A säger

Trevlig kväll!!

2008-08-24 @ 18:47:20
Ninuz säger

Låter som ni har det mysigt! Jag har semester imorron, skööönt! Kanske det blir en leverans av ett stycke lykta då? Ska tända min ikväll. Köpte även två små ljuslyktor som matchade som jag ska ha på nattduksborden. Fin kontrast till vårt i övriga mörka sovrum. Ha en mysig kväll.

2008-08-24 @ 19:15:42
LINA VERONICA säger

vad kul att du är med! :)

2008-08-25 @ 09:33:53
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: