Nyinvesteringar...

...har jag gjort ett par i dag. Har köpt en väldans fin klänning till 50 års kalaset i morgon hos svägerskan :-) Dessutom hann jag in på blomster å köpa mig en murgröna till min krona på TV rumsbordet. Ninuz har även levererat en leksakslåda till Luran som hon inhandlat i Lycksele - blir perfekt att ha hennes leksaker i!


Foto: Privat

Mannen ska hämta ut våra grejor från jaktbutiken i Boden också nu på eftermiddagen, ska bli kul å se hurdana hörselskydden är, förhoppningsvis till vår belåtenhet - till skillnad från leveranstiden :-(

Nya panel gardiner har åkt upp i rummet mellan köket och TV rummet, så nästa "att göra" grej är att sätta upp bården i Lurans rum, jag har skjutit på det alldeles för länge. Sedan blir det att ta tag i tvättstugan.

Kom på att jag måste fixa morbrors paket tills i morgon med :-)

Så varför sitter jag här å bloggar?!




Kia säger

Perfekt att ha leksaker i. Var i Lycksele hade hon köpt den?

Stark vet jag inte om jag är. Känner mig inte speciellt stark... :( Men livet går ju vidare. Vare sig man vill eller inte.

Kram

2008-08-29 @ 18:35:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Kia säger

Aha, ok! Då vet jag! Kanske finns på Jysk i Östersund med. Ska fråga Challes mamma. (hon jobbar där) Kram

2008-08-29 @ 22:51:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: