Öl till frukost...

Vaknade av att solen sken idag - härligt! Passade på att fylla tvättmaskninen på en gång, gäller att tvätta så mycket som det bara ryms ute på sträcket, då det torkar så mycket bättre där än nere i källaren för tillfället. Jag ska strax sätta i mig min grötfrukost och min öljästtabletter jag inhandlade under gårdagen. Hoppas dom hjälper, för annars måste jag skaffa tupé... Nog hade jag hört att man skulle kunna tappa lite hår när man slutar att amma - men så här MYCKET?! Förresten, mamma levererade symaskinen i morse, så nu kan jag pyssla lite... men det känns inte så lockande i det fina vädret. Tror jag spar det till en regning dag. Finns ju så mycket annat man kan och måste göra idag...



Trots det soliga vädret har jag en längtan... efter hösten! Viss får ni det med när ni se en så härlig bild som ovan?



Kia säger

Jag tappar oxå massa hår. :/ Ändå ammar jag lite fortfarande. Jag tappade hår medans jag var gravid oxå, så jag är nog snart skallig! ;) Kram

2008-08-15 @ 08:26:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: