Perfekt!

Min dag har varit perfekt så här långt. Det börjar med att det är strålande väder ute. Sedan sätter jag mig i bilen på väg till Gafs, och vad hör jag då?! Jo, mitt favorit programm "Mammas nya kille". Steffe N är bara sååå skön! :-) Plötsligt får jag ett sms att N fixat den vita lyktan från indiska som jag så gärna velat ha - Tack! Sedan tillbringar jag och Luran några trevliga timmar i Gafs med faster A, farbror M och Kusin E. Luran blev något bortskämd, faster hade tagit fram kusinens gamla bäbisleksaker + barnstolen, haklapp m.m. Så nästa gång behöver vi inte ta med något alls - allt finns ju redan där, toppen! Och innan vi åkte hem förbarmade sig M trots att han var lite trött i ögat efter nattens begivenheter och hoppade på cykeln och fixade nypotatis till mig och Luran från LAPPMARKSBONDEN :-) (Debiterar er 50 kr senare för den smygreklamen, he, he). Och väl hemma sov Luran i bilen så jag hann busa lite med Dobby Do. Det blev apportering och dragkamp för hela slanten. Och nu jäser jag i soffan efter en helt otroligt supergod middag... Vad jag åt?! Surströmming! Mm... synd bara att jag inte orkade tio till :-)


Foto: Privat



Anonym säger

Åt du tio?! Äckel!

2008-08-23 @ 21:23:24
Kia säger

Fy för surströmming. :/ Inte min favorit! ;) Kram kram

2008-08-23 @ 23:49:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: