Sommartorpet eller Ernst?

Ja, vilken kanal ska man ratta in i kväll? Tror jag börjar med sommartorpet och slår över på sommar med Ernst senare då det programmet är en halvtimme längre. Men först ska jag hiva i mig en sen middag - vegetarisk lasagne! Är hungrig som en varg efter att målat matkällaren vit ikväll, tog aningens längre tid än vad jag räknat med - men nu är det gjort!

Har dessutom fyndat spets till mina hyllor i matkällaren. Tror det blir kanon! Ska börja göra ordning där i morgon så att allt är i ordning innan sylt, saft och potatis ska ned dit för vinterförvaring...



Foto: http://svt.se/sommartorpet


 

Vad föredrar ni - Sommartorpet eller Sommar med Ernst?




Carol säger

Jag och bäste svärmor såg på Ernst, men vi blev lite besviken att han inte var barfota när han skulle göra herkum perkum.. ;-P

2008-08-04 @ 22:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: