Underbara unge!

Min underbara guldklimp är så duktig. Idag har hon ätit  "riktig" mat till lunch och så gröt (!) nu i kväll. Sedan bytte vi blöja och så lade jag henne i sängen och nu sover hon! På fyra minuter kom hon till ro :-) Hoppas nu att hon sover natten igenom. I går somnade hon vid åtta tiden och vaknade först halv sex och ville ha lite välling, sedan somnade vi om till åtta... är så mysigt att se morgon TV och hålla handen! I morgon planerar vi att åka till Gafs för att hälsa på Kusin E och faster A och farbror M. Så håll kaffepannan varm till efter lunch någon gång :-) Måste hinna rasta Dobby Do och ta förmiddagsluren innan vi kommer. ♥



Faster A säger

VA DUKTIG PIGA HAR BLIVIT=) VÄLKOMMEN VÄLKOMMEN KAFFET ÄR VARMT !!! KRAMAR

2008-08-22 @ 19:34:19
Eva säger

Jag måste bara säga att jag tror att Svea kommer bli skit snygg när hon blir stor:) hon är så himla fin!!!!

2008-08-22 @ 19:36:57
URL: http://Evatuss.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: