Väggord

Som jag nämnt tidigare har jag beställt väggord, men de kommer ju aldrig :-( Så nu har jag tillbringat en massa tid i telefon + dragit iväg ett mail till företaget My first room. Hoppas det ger resultat...


Bild: myfirstroom.se

Nu finns det till och med väggord med citat av Ernst. Det skulle mannen se, ha, ha.... tror jag ska beställa ett på ren jäkelskap! ;-)

Väggord är rätt dyra, och jag fick lite blodad tand sedan jag "piffade" min potatislåda, så jag funderar att själv texta Carpe Diem över dörren nere i källaren. Ska kolla runt på lite olika typsnitt, frågan är om det ska vara ett enkelt  typsnitt eller skrivstil liknande de nedan?


Bilder: myfirstroom.se

Gillar ni väggord? Har ni egna, och i så fall vilken text?





Vackrare hem säger

Jag bara äääääääälskar väggord! Varför har du inte din blogg på blogspot? Där finns de flesta och bästa inredningsbloggarna... bla min :-)

2008-08-08 @ 15:27:23
Faster S säger

Jag har ett väggord i hallen! "De blir fint när de är färdigt". Mannen i huset har själv kommit på de o tycker om att använda det. De är skrivet med den mörk lila färgen om är på skåpluckorn =P

2008-08-08 @ 17:45:24
Carol säger

Jag tycker om den snirkligare stilen. Det är så fin, jag vill ha ett ovanför sängen..

Kram kram

2008-08-09 @ 08:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: