Vi har regn hos oss...

... men vad gör det när man kan ligga inne och mysa?! Luran vaknade två och var piggelin, så det blev till att övertala henne att somna om  med lite välling, men å andra sidan har vi nyss vaknat och är på ett strålande humör!


Foto: Privat

Morgonen har börjat med en rivstart! I magen vilar en björnbärs smoothie (den var godare än blåbär...) och i ugnen ligger fyra tjälknölar :-) En lång lista med matvaror att inhandla till hushållet, 50 års kalaset, och älgjakts säcken har också plitats ned. Nu lurar jag på att gå upp och sätta upp en bård i Lurans lilla rum och fixa i ordning det. Men först ska jag nog läsa lite bloggar och dricka kaffe och njuta av att se min busunge busa i sin gåstol ♥


Foto: Privat

Ooop, fick jag inte dra i gardinen?! Inte blomman heller?! Tråk mamma!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: