Wiiks Lanthandel!

Ja, Wiiks Lanthandel är en suverän butik, där finns allt och lite till. Det var där jag fyndade min hyllspets som jag tjatat så mycket om. Så här ser den ut förresten:



Det är egentligen vanlig kanspets, men jag tänker använda den som hyllspets och sätta upp den med dubbelhäftande tejp. På Wiiks fanns det även vanlig förklistrad hyllspets, men då i plast/papper som jag egentligen var ute efter, men jag föll för den här istället, känndes mer "gammeldags".

Jag ska dit en sväng i morgon med hade jag tänkt innan jag åker till Byn. Då ska jag införskaffa lite stuvbitar (finns massor med roliga tyger där) och sidenband som jag tänkte använda till lite pyssel framöver. Ska låna mors symaskin och se vad jag kan åstakomma...




Kia säger

På Wiks har de verkligen allt! Otroligt! Jag med brukar åka dut med jämna mellanrum och kika! :)

Kram

2008-08-05 @ 20:53:45
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: