En underbar dag

Ja, ytterligare en underbar dag med sol och värme. Har just avslutat en sen frukost, och mannen är ute och cyklar med vovven - lyxit! Jag ska fortsätta att måla ovansidan av bron idag, och mannen ska få slipa bord och stolar så ska jag försöka mig på att lasera dem. Om det blir bra får ni se resultatet senare!

Vad gäller vad som är inne respektive ute har någon påpekat att dessa burkar från Greengate (249 kr) är synnerligen "inne" för tillfället (och jag håller med, har sett dem tipsas om i massor av inredningstidningar och i olika bloggar). Dessutom funkar höga kakfat i flera våningar fortfarande. Jag är därför rätt så nöjd med mitt fynd av vitt kakfat i två våningar för 79 kr på Rusta för två år sedan som nu säljs på Ljuva Ting (Miljögården) för 179 kr.




Vad gäller ute kategorin menade fröken L att panelgardiner inte är särskilt "hot" längre, men själv skulle jag gärna ha dessa Anno Unni från IKEA för 249 kr.


Vad tycker ni om panelgardiner? ♥



madelene Östman säger

Meen sötnosar!!Vill träffas med er snart! gjorde min tattoo på skinart i Ume...tror min nästa kommer bli gjord dä också:-) Planerar för fullt! Dessutom: GRATTIS I EFTERSKOTT! får väl fira dig en annan dag...Hoppas ni mår bra!å din blogg är superduper fin!Kramisar på er

2008-07-31 @ 13:34:58
URL: http://madagen.blogg.se/
madelene Östman säger

Å de gjorde inte så ont;)

2008-07-31 @ 13:35:38
URL: http://madagen.blogg.se/
Eva Lindmark säger

panellängder är faktiskt lite tråkigt..

men i brist på annat kan man ju faktiskt ha dom hängandes i fönstret:)



men just det där mönstret som är på panelisarna skulle jag vilja ha som fondvägg i vårat kök:)

dom tapeterna jag sett med liknande tryck kostar inte mer än 990:- rullen hos Cole&son, men ack vad snygg dom är:)

2008-07-31 @ 18:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: