Miljögården

Idag har jag hunnit massor känns det som, ätit lunch i grannkommunen, klurat ut något så när hur det fungerar med bloggandet, beställt varor från Halens, tvättat, lagat mat, gullat med min prinsessa, bläddrat i inredningstidningar och surfat för att få inspiration, men också  hunnit pysslat lite.

Jag har nämligen skrivit ut lite foton och ramat in vårt bröllopsfoto och ett foto av prinsessan i två ursöta ramar i vitt från Miljögården som dessvärre utgått ur sortimentet, samt gjort de sista tack korten för uppvaktningen vid vår prinsessas födelse.

Nu ska jag äntligen göra kväll och koppla ned mig, prinsessan sover sött och Allt i hemmet ligger delvist oläst och väntar på mig, men innan jag säger godnatt så tänkte jag tipsa om ett annat guldkorn från Miljögården, nämligen kronan med fat nedan. Hade den funnits i vitt hade jag nog slagit till. För den hågade finns den att få för 439 kr på Mixin heminredning & presenters webbshop http://www.mixin.se






Sov sött! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: