Motion...

...är inte min starka sida, men jag kom just in efter att ha tagit en promenad med hunden kring spåret. Dessvärre (?) var det så mycket mygg att både jag å vovven var överens om att ta den korta slinga. Men lite lydnad hann vi med på tillbakavägen :-) Varför jag plågade mig ut? Fick just reda på att ett frosseri på en dubbeldaim kräver 2 timmar och 45 minuters sängbäddning för att vara ursäktat, och SÅ många sängar har vi inte ;-P



Nöjd vovve!



Kia säger

Heeej! Har nyss hittat till din sida! Roligt att du med bloggar! Sköt om er! Kram kram

2008-07-29 @ 22:02:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
yvonne hultqvist säger

Så snygg han är. Det blev verkligen superfina valpar. Dom är så trygga och snälla, Vår lilla Maxi (62 kg) tror fortfarande han är 8 veckor och vill gärna gosa i famnen..då kvävs man och känslan av att bli platt kryper inpå en...;)/Yvonne

2008-08-20 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: