Prinsessigt

Köpte en liten prinsessig fågelholk till min prinsessa idag, och snubblade över denna kudde från Mique som nu på rea kostar 199 kr. Två sådana skulle göra sig ypperligt i lillans säng vad det lider. Ett av mina pågående projekt är nämligen att måla om en liten utdragsbar barnsäng som jag kommit över för en billig penning (100 kr) i vitt med en rosa prinsesskrona i huvudändan.
 
Attans, jag som alltid sagt att jag inte skulle dränka min dotter i "tjejiga" saker... Men man kan alltid kompromissa - hennes hörselskydd må vara rosa men det balanseras upp av att de är tänkt att användas när hon följer med mamma på höstens älgjakt :-)


                   Foto: Mique                                Foto: Kotteshoppen.se



faster A säger

HAhha ja du lees ibland blir det inte som man tänkt!!=) =)

2008-07-24 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: