Solen skiner!

Nu har sommaren äntligen kommit med sol och värme. Vi har avnjutit en sallad på altanen, och prinsessan har fått lite mangopuré. Mannen och K ska strax åka och fixa pallar så vi kan måla vidskivorna till huset en första gång ikväll och en andra gång i morgon bitti så att vi kan sätta upp dem i morgon eftermiddag. Själv skulle jag ju ha tagit tag i matkällaren eller rensat bland mina grejor i källaren för en eventuellt loppis, men det känns inte alls lockande i det fina vädret. Jag nöjer mig med att ha laserat bänken/byrån en andra gång - så nu är den klar att byggas om till diskbänk! Ska beställa plexiglasskiva i morgon. Bara svärfar har en sticksåg bör min skapelse vara färdig rätt omgående efter det.

Jag ska nog ta å lyxa till det med ett glas vin ikväll tror jag, hörde ryktas att vännerna på Berget skulle avnjuta ett glas rött... Och det är ju aldrig fel!

Vad ska ni göra ikväll?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: