Bad hair day...

Gud så jag ångrar mitt klipp av håret - vilket jag också visste att jag skulle göra, för så brukar det alltid vara... Det var så snyggt när Camilla fixade till det. Men efter att ha duschat och sovit så inser jag det praktiska med jämlångt hår, bara att kamma och sätta upp! Perfekt - enkelt, snabbt och super praktiskt när man är småbarnsmamma. Men vad händer med ett uppklippt hår? Jo, det står åt alla, och då menar jag ALLA håll. Seriöst - jag ser ut som ett penntroll.  Så om ni inte ser mig på ett par månader vet ni varför, jag sitter inne och väntar på att håret ska växa ;-) Damen nedan är riktigt fin i håret i jämförelse... Jag måste nog börja att använda hårtork, jag som aldrig använder den i vanliga fall. Jag är för LAT för en sådan här frisyr (som egentligen är superfin bara man kan/orkar fixa till den). Tur att det är säsong för mössa!





Denna bild kommer upp om man söker på "bad hair day" på google - jag måste nog ta och skicka in en bild på mitt hår istället så de har en ännu bättre illustration av hur ett hår faktiskt ser ut när man har en bad hair day...



Sanna säger

Men hjärtata! du är säkerligen jämt fin, det är nog bara din spegel som är dum... Finaste nänniskan

på jorden, du finns du stötar än du har blivit en del av mitt liv. verkligen! som ett beroende fast ett bra sådant. =)

Kram

2008-11-05 @ 13:57:07
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Erika säger

Jadu...när jag går till frissan brukar jag säga: kort å lättskött :) Har ju varken ork eller lust å stå med nån hårtork å jävlas varje morron, Trist att du inte är nöjd med nya frissan, men ge det några dagar så kanske det känns bättre?? Läste att vi båda ska få finfrämmande till helgen..ska bli kul å träffa dom igen, å få kika på lillkillen, som redan hunnit bli ganska stor :)Hoppas att ni får en shoppingfylld dag i stan till helgen oxå! Å du..käka lite McDonken för mig med, please? :)

2008-11-05 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: