Charmiga kuddar

Jag ramlade in på Båtslycke blogg och blev genast fast då både älgjakt och rottisar avhandlades i de två senaste inläggen. Men inte nog med det, det är en väldigt mysig och inspirerande inredningsblogg! Så när jag såg att Båtslycke lottade ut dessa charmiga kuddar så måste jag naturligtvis vara med och tävla! Gör det du med, eller besök bloggen och kolla in hur söt Stina är :-)





Lotta säger

Hej!



Oh va fina ord min blogg fick...blev såå glad.

Lycka Till i min utlottning och välkommen åter.



Ska kika runt hos dig nu:)

Kram Lotta

2008-11-10 @ 14:18:56
URL: http://batslycke.blogspot
Lotta säger

Jo den lilla hunden är en Tax som jag köpte till min man på födelsedagen för ett år sedan. Min man jagar rådjur i vår skog o önskade en liten jakthund och hon blev både en kelhund som sover i sängen o en duktig jakthund /verkar hon bli.



//Lotta

2008-11-10 @ 19:03:36
URL: http://batslycke.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: