Gårdagens Lura


Foto: Privat

Endast ETT kort togs på Luran igår, så valet blev lätt :-) Här är vi på väg till mormor som agerade barnvakt medans jag och mannen jagade. På sig har Luran världens bästa stickade overall som min faster gjort. Denna typ av overall är suverän när man ska åka bil osv (då den är lagom varm, vår lilla Lura är nämligen väldigt varm av sig och svettas floder om vi trycker ner henne i något varmare). Den är dessutom magisk - den växer med barnet. Luran fick en när hon föddes som har haft fram tills nu, den har töjts allt eftersom...



Lovisa säger

Det var inte illa med magiska kläder...

Men tur att inte jag har såna för då skulle jag äta på för tok för mycket ...

2008-11-23 @ 08:52:29
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Lovisa säger

Ja å det e ju som tusan när mangår hemma oxå.. blir lätt att man går i dom där mjukisbyxorna ..

2008-11-23 @ 08:57:14
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: