Glögg!

Idag släpptes årets glögg på Systembolaget, och jag har varit dit och bunkrat upp med Blossa 08 i smaken blåbär och kryddnejlika. Dessutom letade både jag och personalen efter glöggen som skulle smaka vitchoklad och lime... Men nu när jag kommer hem och kollar upp glöggen (Tindra) så inser jag varför den inte fanns på Systembolaget - den är ju alkoholfri! :-) Så den ska jag inhandla på Konsum eller ICA. På ICA finns dessutom en alkoholfri glögg i smaken päron och ingefära som jag är nyfiken på. Jag måste nog ta och damma av glöggkopparna och ta fram min pepparkaksburk och duka upp lite ädelost till helgen...




Marianne säger

*perfekt för oss!!! :) Slipper vänta till i sommar eller när jag nu ska sluta vara mat-tank. Ska ut å shoppa glögg så fort jag hinner!

2008-11-03 @ 19:41:27
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: