Jag blir så glad!

Jag har fått award av både Camilla med den fina bloggen Hemma hos Bröderna Bus och Bea med bloggen Prinsessornas mamma - TACK! Det värmer verkligen att ni gillar min blogg, jag är fortfarande så naiv att jag bara tror att en hadfull släktingar läser min blogg... trots att trevliga kommentarer och statistiken visar att det är fler som tittar in.

Som ni vet är inte min dator kry, bilder och länkar tar allt för lång tid att lägga upp. Jag gör det därför lätt för mig och ger awarden vidare till alla ni som tittar in här idag - för just DU är VÄRDEFULL och BETYDELSEFULL, glöm inte det!

KRAM



Anonym säger

Jaha var det så enkelt? Bara en liten livsstilförsändring. Varför har jag inte tänkt på det tidigare fniss. Seriösa jag sitter på skolan (rast) och letar lite artiklar. Hälsar på dig en snabbis. Tänkte säga till dig att om du vill så får du gärna maila så kan vi prata lite mera "hemlisar". Brukar inte skriva så mkt i min blogg om vissa saker som kan bli obekvämt för någon annan. Respekt är ett annat ord.Må så gott och ha en bra dag. Kramis

2008-11-27 @ 12:47:56
URL: http://www.ulriksfors.blogspot
Sanna säger

Men vännen! Jag älskar verkligen din blogg och dig för du är så fin vännen.. Önskade bara att du fans här nu, någon som jag kunde prata med än som inte dömer utan bar lyssnar..

Tack för boken och det fina julkortet som jag fick jag blev så väldigt glad vännen..

Kramar om dig hårt...

2008-11-27 @ 15:29:52
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Lovisa säger

JAg älskar din blogg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-27 @ 17:42:36
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: