Kompromiss och julgardiner

Brunt eller rött? Brunrött. Kort eller långt? Uppklippt. Lugg eller ej? Även här blev det en kompromiss, det vill säga en halv lugg :-) Känner mig sjukt nöjd - tack grannen!

Posten hade med sig en trevlig överraskning idag - det personliga blocket som jag vunnit hos junitjejen. Nu kan jag skriva ner alla mina bra och mindre bra ideér om infall!

Men den trevligaste överraskningen står mamma för. Hon tittade nämligen in med våtservetter till Luris, hundben till Dobby och julgardiner till mig - TACK!





Anonym säger

Vilken härlig blogg du har!

Lotta

2008-11-03 @ 18:14:33
Marianne säger

Får vi inte se hur det blev?? :)

2008-11-03 @ 19:42:33
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
vickan säger

Säger som marianne...Vill ju se resultatet :)

2008-11-03 @ 20:20:17
vickan säger

Säger som marianne...Vill ju se resultatet :)

2008-11-03 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: