Lilla julafton


Foto: Privat

Mitt lilla zinkhus från Walther & Co invigdes bums då jag packade upp det! Jag hade gärna haft en hel "by" med dessa hus i olika storlekar...


Foto: Privat

Och en Nisse från Maileg blev det också. Nu längtar jag verkligen efter att få göra jul!



Vendela säger

Å, Leilas jul vågar jag inte se på ;-) Det är ju så mkt gott där och då är risken för ett återfall stor hi hi



Vi kör nog samma "bantningsmetod" du och jag. Jag kör också på sunt förnuft (försöker iaf hi hi) samt har insett att det sätter fart på förbränningen om man unnar sig gott i helgerna!



Trevlig kväll!

2008-11-19 @ 19:15:08
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Sanna säger

Åhhh... vad nöjd du ska vara =)handlade de sista till min advensstake idag så snart lägger jag ut en bild =)Var på fabriksbutiken idag och handlade lite hittade ett tyghjärta till julen. Sedan gråa filt dukar två stycken..



Usch medans jag skriver till dig nu ringde syrran och berättade att min mamma har fått tillbaks sin cancern i magen. Hon gjorde en behandling förra gången. Men nu hade läkarna sakt att de trodde inte att hon skulle klara sig den här gången. Jag vet inte hur jag ska ta det sist flög jag ner och var med henne när hon mådde som sämst. Jag vet inte om jag kommer att klara av det nu... Blev nog lite till en chock känner jag...



Tack för att du finns vännen...

2008-11-19 @ 21:05:19
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Marianne säger

Det var ett fint hus!!

2008-11-20 @ 08:23:27
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: