London

I helgen som var, var det ursprungligen tänkt att jag och min goda vän Lena skulle åka till London och fira min födelsedag i efterskott. Visst skulle det ha varit trevligt att gå på Harrods och inspupa julatmosfären och handla julklappar, men nu har vi å andra sidan något att se fram emot! Vi åker den 22-25 januari istället. Resan och hotellet betalades idag så nu är allt spikat och klart - underbart! Men jag har en svag oroskänsla... Måtte vi bara hålla oss friska, och vi får be till gudarna att flygbolaget inte går i konkurs eller att terrorister slår till... eller... nej, nu ska jag sluta att måla upp skräckscenarier och istället njuta av vetskapen att vi snart får rå om varandra, jag och Lena. Tack vännen för att du finns! 




Malin säger

Jaså! Ja, jag har aldrig köpt den här tidningen nångång! Utan det ha bara varit Allt i hemmet som jag köpt. Men kunde ju inte stå och bläddra igenom den på affärn, så jag chansade på den! Ska titta i den sen. Kanske man få köpa Allers istället. För jäklar så dyr dom är egentligen! Så inte vill man direkt köpa dom alltför ofta, om det inte är direkt nån läsning i dom heller. Få prova Allers nästa gång! ;) Kanske man få väl så mycket ispiration och tips från dom! Kramar

2008-11-11 @ 10:34:36
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Nina säger

Ja den verkar ju va kanon! Och de är så dåligt med garderober här så den kommer att behövas! Synd bara att den inte fick plats där vår gamla byrå står :p Kommer bli trångt på min sida med både spjälsäng och byrå. Hoppas din rygg fixar till sig! Ha en bra dag

2008-11-11 @ 10:58:36
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: