Måndag och nya utmaningar!

Så var det åter måndag morgon igen och dax för nya friska tag! Jag är ordentligt utvilad då Luran överraskade genom att sova i den egna sängen fram till 6.00, och efter lite välling fortsatte hon att sova hos mig till 8.15! Det tackar vi för :-) Jag skrev ju tidigare att jag skulle haka på Sanna och ta tag i olika utmaningar, sagt och gjort. Jag har ju varit lite hemlighetsfull på den fronten men kan nu avslöja att jag suttit och sett över min meritförteckning och CV, samt filat på ett personligt brev. Dessutom har jag klickat på "sänd" knappen två gånger - så nu får vi se hur långt det bär... Håll tummarna! Hoppas att ni som tittar in här får en bra start på denna nya vecka!






Sanna säger

Åhhh.... VAD STOLT JAG ÄR ÖVER DIG VÄNNEN. Det kan jag ju säga att det är de värsta jag vet att göra. Härligt och jag kommer att hålla sten hårt i tummarna så de kommer att falla av.....

Önskar dig verkligen lycka till vännen.

2008-11-10 @ 10:35:46
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: