Mooooooorning!

Hoppas er morgon varit lika bra som min. Jag har sovit, sovit och sovit det senaste dygnet så nu börjar jag känna mig som den "vanliga" Therese igen (dock lite snuvig fortfarande, men det är petitesser). Nu ska jag försöka få lite mat i magen, och sedan vänta ut mannen (han jobbar eftermiddag/natt så han sover) eller smyga upp försiktigt, försiktigt och hämta lite kläder så jag kan ta itu med något. På dagens att göra lista står bland annat en storhandling, städning av klädgarderoberna i sovrummet + själva sovrummet. Måste byta i sängarna kom jag också på! Dessutom måste jag pila över till grannen och låna ett fårskinn till ett projekt på söndag. Eventuellt hade jag också tänkt hinna dammsuga och målartvätta källartrappen/hallen nere i källaren. Men jag är glad om jag hinner hälften :-) Som tur är skulle svärmor titta förbi och roa Luran i några timmar, så då får jag försöka vara effektiv. Nepp, ut och kissa hunden och sedan var det som sagt mat i magen som gällde!





Linda säger

Får nog bli ett sådant gökur när vi är klara med vardagsrummet!Snart du är kontoret helt färdigstylat=)i helgen blir det nog klart!

2008-11-06 @ 09:59:09
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Sanna säger

Vad härligt att du känner så... Mitt humör är inte alls något vidare idag. Det så irriterande när man inte riktigt kan ta på det. känner mig mest bara tom och ledsen. Jag hoppas du får en strålande dag vännen....

2008-11-06 @ 10:24:30
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Sanna säger

Glömde ju säga det här med skålen, borde kanske besöka det stället. Vi sak ju åka till höga kusten på söndag. Hmmm för Marimekko skålen kostar över 600kr så det blir en snabbis hoppas de har öppet bara då...=) Tack för tipset...

2008-11-06 @ 10:36:02
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Sanna säger

Var är du någonstans vännen! jag brukar ju inte hinna med dina inlägg ibland. =) Nu får du komma hem.

2008-11-06 @ 13:41:58
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: