Morgondagens planer

Idag har det verkligen inte hänt mycket, jag har mest ojat mig över min onda rygg. Men när mannen kom hem så hjälpte han mig att "knäcka" till ryggen, så nu känns det faktiskt bättre. Dessutom tittade Sandra förbi, vilket var jätte trevligt! Vi ses alldeles för sällan sedan hon flyttade till fjälls :-( Kvällen har tillbringats framför TV:n då mannen hyrde In the Valley of Elah - saknad efter strid. En film jag inte hade några förväntningar på, men som visade sig vara riktigt bra! Mannen har även skämt bort mig med en ölkorv, så nu ligger han på plus ;-). Som tack ska jag sno ihop en pastasås med ädelost och paprika till honom i morgon - och jag lovar att jag inte ska göra fler grytor på ett tag... I övrigt så är morgondagens plan att väga Luran och återlämna baby bilbarnstolen och sedan brumma till Vilhelmina och köpa hundmat samt botanisera på Blommona. Nej, nu ska jag se färdigt på de desperata hemma fruarna och kika in i några bloggar som jag ännu inte hunnit läsa, sedan blir det sängen. God natt!




Nina säger

Vilken tur att Magnus kunde knäcka till dig! Så ni ska oxå till villis imorron? Jag och Malin ska oxå dit. På precis samma ställen som du :) va köpte ni för bilbarnstol till Svea?

2008-11-11 @ 21:53:23
URL: http://ninuz.blogg.se/
Sanna säger

Hej vännen! Har du inte blivit riktigt bra i ryggen än. Vad sa dom att det var för något? Tycker du borde ha blivit bättre vid det här laget.. om du varit iväg. Förlåt jobbskada.. =)

2008-11-12 @ 08:06:41
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: