Nötter

Varför i hela världen är det nötter eller mandel i nästan alla kakor?! Ja... egentligen är det väl inte så, men det känns som det bara för att jag och mannen är allergiska mot just nötter och mandel. Jag har hittat massor med smaskiga recept, med de innehåller nästan alla nötter :-( Dessutom älskar jag Leila Lindholm, men hennes bakverk har också en tendens att vara fullmatade med nötter... Suck! Jag få helt enkelt leta vidare efter en enkel, snabb och framförallt god kaka som jag kan baka idag!





Camilla säger

Hej igen!

Nu har jag gjort mig lite mer bekant med din blogg, den är jättefin.Har oxå räknat ut att det inte är så många mil mellan dig å mig hi,hi. Spanade lite på dina fiske/jaktinlägg. Jag är också en utemänniska så därför var det x-tra kul. Är det ok att lägga din blogg som länk? Ha det gott. :O) C

2008-11-21 @ 08:57:04
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Lovisa säger

Pröva byt ut nötterna mot nått annat det brukar jag göra som hackad choklad, cocos, eller nått annat jag ahr hemma å det funkar oftast !

2008-11-21 @ 12:11:44
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: