Önskar jag var liten...

...för då skulle en sådan här nisse kalender och gris från Maileg stå överst på min önskelista!


Foto: Maileg



Eva säger

Ja, det är verkligen jättemysigt att känna den lille där inne:) Dock är det ju lite sporadiskt, men jag längtar tills man får känna sparkar varje dag. Förstår inte att jag snart gått halva tiden, vart tog dom dagarna vägen?! Visserligen har jag ju oroat mig sedan jag fick det positiva testet, men ändå. Nja, jag och Hugofis får inte mysa tillsammans fören på Onsdag:( Han är ju stationerad hos min mormor och morfar för tillfället, har ju inte hjärta att lämna han ensam när jag ska jobba. Han blir ju så ledsen.

2008-11-24 @ 09:35:44
URL: http://evatuss.zoomin.se
Annika säger

Alltså, jag vet ett tvillingpar, en by bortanför våran by. Mycket rundare, väldigt trevliga, men med en snopen klurig min som dockorna. Känner du igen det?

2009-02-23 @ 20:47:27
URL: http://tantannikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: