Sia i mitt hjärta


Foto: Privat


Foto: Privat


Foto: Privat


Foto: Privat


Foto: Privat

Jag tittade in på Buketten då Sanna köpt så fina tomtar där, men några sådana hittade jag inte. Däremot hittade jag en massa annat från SIA, så nu har jag inhandlat lite grejor som jag ska använda mig av då jag ska göra adventsfint i fönstren. I den vita lådan ska jag plantera tre vita hyacinter har jag tänkt, och kanske får en av de vita två tomtarna som jag köpte på Dollars också plats i planteringen.



Sanna säger

Hej vännen! är du tillbaka =) Hoppas du hade en trevlig dag med familjen. Hittade du inte dom, visste inte att buketten fans på fler ställen. Men vad fina saker sia har så mycket fint. I LIKE....

Kramiz

2008-11-08 @ 19:41:31
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: