Snälla tomten...

...kan du på något sätt fixa så att detta vackra silverfat ligger under just min julgran på julafton?! Men det klart, tomten har väl mycket att stå i, så det är bäst jag försöker vinna det hos Lilla Flisans hus för att vara på den säkra sidan ;-)





Sanna säger

Jag hinner ju inte läsa vännen! =) Idag när jag hade varit i skolan så gick jag ner en snabbis på stan och handlade kläder åt Anthon för han ska ta kort i morgon. Så var jag in på granit och där hade de alla block ljus för 25kr de var jätte fina. Jag köpte fyra stycken att ha på bordet och jag blev så nöjd. Tyvärr är det en liten last att handla när det är mycket i huvudet...

Sov gott nu vännen....

2008-11-03 @ 21:45:08
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: