Snart farsdag...

...och jag undrar just vad jag och Luran ska hitta på till mannen? Tycker sådant är så svårt, min pappa brukar få trisslotter och rökt ost, och det är han helnöjd med. Men något roligare borde allt mannen få då det är hans första farsdag som pappa. Men vad, det är frågan. Det kommer ju inte att vara ett problem när Luran väl kan rita en teckning eller lägga en pärlplatta, men det är ju några år dit... Jag måste ju försöka leva upp till den standard som mannen satte när han kom hem med den här på min första morsdag som mamma:



Foto: Privat

Jag älskar buketter och hade gärna haft levande blommor (snittblommor)
 överallt här hemma, det och stora fruktskålar tycker 
jag känns som värsta vardagslyxen.



Sanna säger

Underbart vackert! jag älskar också blommor, mina favvo är tulpaner... Jag bara älskar dem, tänk om sambon visste hur mycket pengar jag kan lägga på dassa blommor.



Det är svårt med att ge, När Mattias hade sin första, så gjorde jag en förstoring på han och Anthon på duk. Blev ganska dyrt men värt. =)

Så nu vet jag inte alls vad jag ska ge honom. Känns tråkigt med slips fast han använder de på jobbet, men ändå.



Jag måste fundera på vad jag ska köpa, jag har köpt en mugg som det hade fått in på Bokia som var söta tycker jag.Hmmm

2008-11-06 @ 18:04:10
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: