Som jag misstänkte...

...kommer jag att måsta besöka tandläkaren redan den 10 december för att åtgärda en tand där Karius och Baktus härjat. Men det är bäst att åtgärda det omgående innan det blir ett riktigt hål och tandvärk.

En promenad med grannen, barnen och Dobby har det hunnit bli på förmiddagen. Det är skönt att komma ut och få lite frisk luft och dagsljus. Mannen har åkt och jobbat och kommer inte hem förrän i natt, lite trist. Helgen blir så kort + att det är den sista tex mex buffén på Hotellet. Men vi vår väl hitta på något kul på lördag istället! Och på söndag måste vi ju ut och kolla in julskyltningen, sedan blir det fika med muffins, kakor, tryffel och glögg här hemma.

Nu ska jag försöka få mitt kvicksilver att somna, samt försöka titta till era bloggar - men jag har inte så stora förhoppningar då datorn är extremt seg idag. På tisdag hoppas jag att felet/felen ska åtgärdas så jag kan blogga, kommentera och besöka er i vanlig ordning! Nu inser jag att mannen har rätt, jag är nog datorberoende, för attans så frustrerande det är att inte kunna surfa som man vill!

Har jag tur så blir datorn mer sammarbetsvillig så jag kan lägga upp en dagens Lura senare idag eller i helgen, om inte så passar jag på att önska er alla en trevlig helg och första advent redan nu!




Lovisa säger

jA JAG ÄR DATABEROENDE verkligen håller på att bryta ihop nu utan dator i flera dagar så nu sitter jag hos mamma å pappa å lånar datorn lite haha

2008-12-02 @ 11:06:44
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: