Träleksaker

Peppar och vanilj har en tävling på sin blogg där man kan vinna charmiga träleksaker. Ankan på hjul skulle mer än gärna få flytta hem till oss och bosätta sig i Lurans leklåda :-)





Malin säger

Jo, hon är duktig på att måla! =) Synd bara att ingen annan i vår släkt oxå fått de tallangerna! Ingen jag kan komma på iaf. Så nog kommer vi att ha en fin brevlåda nu när julen kommer! ;) Kram kram vännen! Måste ses något snart oxå å fixa vår beställning.

2008-11-05 @ 12:14:14
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Malin säger

Nä, jag vet ju att du sagt åt mej hur jag ska göra när han inte lyssnar på mej! Provade att "kvittra" och fråga var han var! men han ville inte lyssna ändå. Han bara sprang för livet! Men det tar sej säkert. Känns som om han inte alls vill lyssna på mej när vi är ute nu. Så törs ju inte ha honom lös nu heller =( Å de som jag tyckt ha varit och gått så bra. Kan hoppas att det bara är något tillfälligt. Så nog kan han trotsa en en och annan gång alltid å allra helst nu när han är liten säkert. Men det är bra och jag är så tacksam över alla idéer och förslag som jag får från dej vännen! Kramar till dej!

2008-11-05 @ 12:25:05
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: