Trist

Idag är en sådan där dag som allt känns lite segt och trist. Jag behöver något kul som livar upp! Då påminde mannen mig om att vi ska till Östersund på lördag och jag då skulle få besöka ett efterlängtat rött M. Ni som känner mig vet att jag kan gå över eld och vatten för en burgare från Mc Donalds - speciellt med tanke på att jag inte ätit på Mc Donalds sedan jag flyttade från Umeå för snart ett år sedan. Tänka sig, ett år utan en Big Mac. Undra just om den kommer att smaka så där ljuvligt gott som jag föreställer mig i min fantasi? Det återstår att se :-) Jag ska förutom Lurans bilbarnstol även inhandla en ny vinterjacka och vinterskor till mig själv, så nu ska jag roa mig med att surfa runt och se vad som finns i butikerna. Jag gillar inte att gå runt på måfå, utan vill gärna redan på förhand ha någolunda koll på vad jag ska köpa och vart jag ska köpa det.  Förresten, finns det någon bra inrednings butik i Östersund? Jag är inte så hemma i Östersund, vi har alltid hadlat i Umeå tidigare. Men ombyte förnöjer ju som det heter :-)






Sanna säger

Gissa vännen!

2008-11-05 @ 13:47:51
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Sanna säger

Jo 13kg var det först..som jag ville ner till, efterom det vägde jag innan jag gick upp med Anthon. Men min målvikt som jag ska väga enligt vv är det de som gäller nu. =)

2008-11-05 @ 14:00:06
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Sanna säger

Det är väl klart att jag kan.. =) Du har ju hemsidan på min blogg också.När man väger in sig så har man först 10% om det finns att ta på. Men sen får du ju 1 stjärna för varje 3kg du går ner och det är ju lite för att man ska ha små delmål som man ska klara.



Sen går man ju ner till sin målvikt som nu jag har satt 65kg men jag är 1,72cm så det kanske är för lite för mig att väga. Inte enligt VV men jag mådde bäst när jag var vid 70kg. Men jag ska berätta en sak för dig nu som jag inte tycker om att nämna alls.



Men när jag var 17 så vägde jag 116kg som jag sedan kämpade mig ner till 70. Jag mådde så dåligt att jag tog till mat. Dit vill jag inte igen, så nu är det ju små kilo när man har under 20kg att gå ner.

kramiz

2008-11-05 @ 14:22:10
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: